snoriga hälsningar

klarade av jobbdagen fint idag, och de är jag glad över! min förkylning har tagit över mera och jag hatar när det rinner i ögonen. när det känns som man ska nysa och det kittlas i näsan som slutar med att det kommer tårar. men nu ska jag inte klaga för jag har faktiskt helg nu! så skönt! :) och har tillbringat denna torsdagkväll med bästa emmsan, fikamys med te och självklart idol!
känns lite jobbigt bara att jag inte mår topp när jag har braiga saker framför mig.

morgondagen består av att åka hem till söderfors. först ska jag träffa mammsen på en promenad och lite lunch, mysigt! och pappa jobbar natt så kommer hinna träffa honom med, saknar dom!!
sen ska jag gå cirka hundra meter från huset och gå till miiiickis! hon ska få äran att göra mig lite fräsch i håret. tror det får bli ljusa slingor. ingen större skillnad alltså.. men jag brukar alltid bli mörkhårig till hösten men känner inte riktigt för det just nu. men vem vet, mickis kanske gör om mig helt? man vet aldrig med henne ;) men blir nog bra.
sen blir det fredagsmys och kurera mig med massa tacos och soffhäng! härlig dag blir det.

sen kommer min favoritdag, LÖRDAG!
den ska bjudas på en mysig sovmorgon hade jag tänkt. och eftermiddag/kvällen kommer tillbringas på majorsvägen 12 hos elin. där det blir tjejkväll med god mat och vin. kommer förmodligen bli hur trevligt som helst :) min svägerska måste vara den härligaste på denna jord. vad gjorde jag utan henne? min stjärna!

sen är det söndag och då ska jag på födelesedagskalas hos min storebror som börjar bli gammal på riktigt, hihi. det blir mysigt. jag har inte träffat han på länge nu.. buu för det!

nog tjatat om min helg..
hoppas ni får en fantastisk helg! :)

<3


Kommentarer
Postat av: carro

du ar sa himla fin pa den har bilden. alskar ditt har och din lugg :) hoppas du far en bra helg! puss

2010-10-01 @ 09:17:02
Postat av: Elin Skytt

Lördag kommer bli toppen!!

Tänk viken tur att jag har dig som är lika underbar som alltid! Vad skulle jag göra utan DIG! kramis.

2010-10-01 @ 10:18:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0