KAJSA JANSSON 18 ÅR

graaaattis kajsa, min fina underbara vän!
18 år och hej&hå!




har hunnit med att små fixa lite grejjs tills på fredag, hoppas jag hinner allting jag tänkt mig. om inte annat blir nog den första ideén också bra såklart! :) men hon är värd det bästa, helt klart! snart fredag... hihi!

har även hunnit storhandlat idag på willys. såklart stannade vi hos lilla familjen skytt i skutskär på en fika, mums. lille casper hade feber också, men lika go för det.
husvärderingen gick bra idag också, hon tyckte det var riktigt kul att se skillnaden och resultat. så positivt! och mer kommer det att hända, men det tar ju sin tid såklart. men ändå :)

nu ska jag krypa ner hos hjärtat och sova, för imorgon ska jag jobba till 18 sedan stressa iväg på träning, men satan vad jag har helg efter det. ska bli gött!


imorgon är det 1 år sedan du lämnade oss..
hur kan det ha gått så fort? det gör så jävla ont.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0