ensamhet

sitter i min ensamhet här hemma nu efter säsongen sista fotbollsträning. lite tråkigt.. man är så van att träna och träffa brudarna. men snart drar vi igång igen! hoppas jag inte blir förslappad nu..
hade en tyst minut för emelies lillebror också.. så mycket tankar till familjen.
var lite jobbig stämning i skolan också, och mycket prat om det med de små. frågor och funderingar har dom små liven..

emil jobbar ikväll igen och skulle komma hem sent.. åh det är så tråkigt att vara ensam! de är mörkt och tyst.. jag mår inte bra av ensamheten. men blir tidig kväller. upp tidigt imorgon och ha frukost på fritids. sen ska jag ha ettorna i morgon och på torsdag, hoppas det går bra! :) aldrig haft dom själva. men känner igen dom väl sen förra terminen i förskoleklass. ska nog gå bra!

en kopp te på det här så..


massage-mys innan sista matchen.. hihi!


Kommentarer
Postat av: Miss Jenny

sv: usch va hemskt :( det händer verkligen helt overkligt mycket grejer. förstår inte hur du kan vara så stark mia <3 men det är bra att du är det!

2010-09-21 @ 20:49:08
URL: http://jenny.uppsalanoje.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0