en helt vanlig dag

tänkte att det kanske är dags att damma av det här stället och köra igång igen? jag vet inte riktigt vad som hände under sommaren med skaplig bloggtorka kan jag lova. men lite sommarlov och semester ska ju även en liten ynklig blogg också ha, eh.

vad ska jag börja? det har hänt en massa saker, mest positiva också. det som är så otroligt roligt!
min älskade lille prins casper har hunnit haft sin första födelsedag och det firades såklart ordentligt. felix och casper har så himla stor plats i mitt liv, eller ja.. hela den familjen :) helt underbara.
har jobbat hela månaden och även rätt mycket förra månaden, och blir även resten av månaden. det kommer klirra fint i kassan om inte annat så är det så otroligt roligt att få dagarna att gå och göra något vettigt. inte är det dumt att vara ledig på fredagar heller ;) eller ja, förutom var femte fredag, men det tar man ju lätt. mwhii!
så är i stort sätt slut hela kvällarna. men träning orkar man alltid, tur är väl det.

idag har jag iallafall varit sjukt effektiv! slutade runt 17 och när jag kom hem drog jag mig en svängom med dammsugarn och även torka golven, tvättat och gjorde en brasa. sen vid 18 drog jag ner på träning, ibland kan jag! imorgon är det nämligen värdering av huset, blev flyttat tills imorgon istället. ska bli spännande.. om inte annat kul för mäklaren att se skillnaden, är mycket som hänt sen den var här. gjort om allting, från att slagit ner vägg till att byggt upp en annan.. hihi!

nu ska jag invänta att emil kommer hem, han bara jobbar som alltid.. men något posivit bär ju det också med sig! :) en lite kvällsfika sen bums ner i säng och sova, skönt!

och imorgon fyller min älskade vän kajsa 18 hela år! som hon har längtat och även vi :) det ska vi fira riktigt ordentligt på fredag, kan jag lova! jag har för fina vänner :)

nej, nu fick jag skriva av mig lite.. vem vet när ja tittar in nästa gång ;)

lite blandade bilder bjuder jag också på.


sommarmys


sommarmys


kruuugen


kruuugen


min prins


min prins


du är mitt allt <3

Kommentarer
Postat av: linn

Så smal du ser ut då jänta! Fina du :)

2010-09-15 @ 10:32:21
URL: http://stromsvags.wordpress.com
Postat av: Sara Ad

Vad fina ni är ihop!

Fin annons längre upp på bloggen.

Man kan inte förstå hur de är att mista någon, man vill inte förstå heller. De är den största rädslan i ens liv. Tänker på dig <3

2010-09-17 @ 09:25:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0