29 september

min näsa vill inte riktigt andas med mig som vanligt. jag tackar för att nässprayen vill vara min kompis. men lär nog köpa en ny snart, icke att förglömma!
jobbet knallade på idag, kämpade igenom med mitt tunga huvud. men nu återstår bara morgondagens jobb kvar som är mellan 11-18 vilket betyder sovmorgon. och hej&hå vad jag kommer njuta och ta vara på den..
skulle egentligen behöva gå upp lite tidigare och duscha med, men tanke på att pelletsen kommer imorgonkväll så måste jag elda och tänker inte direkt gå upp ännu tidigare för att först göra det?! nej, jag får vara lite skitig helt enkelt. ta mig som jag är liksom. tur emil gillar mig ändå :)

när jag slutade jobba åt jag mig lite mätt på våfflor och glass. tänk att man alltid är värd det, och idag var det för att jag mådde lite halv rasligt. hihi. sen tog jag bilen till elin och barnen, och ja såklart pelle med! blev en kvällspromenad med elin och mys i soffan framför idol. kanonkväll, like always! <3 snart lördag elin ;)

nu ska jag hoppa ner i en tom och kall säng.. buuhuu.
emil är ute och jobbar kväll igen eller ska jag säga jobba natt? ibland kommer han hem så sent, som han kommer göra nu. menmen.. hans dregel kudde får duga bra. alltid något :) lider lite med honom att han jämt måste upp så tidigt. men han ska väl passa på att jobba mycket medans han är ung och fräsch? jag får det lite tråkigare och ensamare bara..
älskar dig, mitt hjärta.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0