28 september

idag är det tisdag vilket innebär endast två arbetsdagar kvar till helg! och denna helg kommer bli bra också, eller rättare sagt; den kommer bli guld.

nu har har jag precis vart lite duktig och fixat om mitt förbaskade CV och PB! det krånglade ett tag med programmet jag hade det på, men sen laddade emil ner nå annat bättre grejs. och jag trodde jag skulle få skriva om allting igen (!) men icke! tur tur :) men nu är det klart och ska bara be emil läsa igenom det ikväll innan jag skickar iväg det.

ska traska över till carro på lite kvällskaffe snart. men blir nog massa te för mig och ännu massa mera honung. min hals är inte riktigt vän med mig idag, och mitt huvud är definitivt inte min vän, mer mobbare och bara trycker ner mig, ehehe! menmen jag ska inte klaga för har klarat mig undan riktigt bra senaste veckorna. många filurer jag umgåts med har legat sjuka eller vart rasliga.. men jag har klarat mig fint än så länge. peppar peppar ta i trä  och nej jag tog inte på mitt egna huvud! nu är iallafall tjänsten ute som jag vikarierar för, så nu får vi se hur mycket mer jobb de blir. denna vecka verkar det bli. sen är det bara vänta och se.. så snälla förkylning kom inte riktigt än.

nej, nu ska jag be carro koka vattnet!
och trycka i mig lite mer ipren.

bjuder på en rätt gammal bild på lille casper.. på honom ser man verkligen hur sjukt fort tiden går! han bara växer min lilla prins.



.... nu är det bara massa busigheter som gäller :)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0