27 september

måndag.
bara de ordet säger hur tråkig den dagen egentligen är. måndagar är måndagar.. måndagar är tråkdagar, för det mesta. alltid lite tungt med måndagar. bara måndagen blir slut så känns det liksom liite bättre.
nog tjatat om ordet måndagar.

jobbet knallade på fint idag. dagen flöt bara på, så sa det bara poff och klockan blev halv fem och jag fick kila hem. skönt! :) sen slapp jag laga middag också, hade rester från helgen. och jag är ju lite töntig och har svårt för rester.. iallafall vissa maträtter. men idag gick det bra. emil tycker jag är töntig som sagt, men han tycker ju om mig ändå och tur är väl det, för vad gjorde jag utan honom? min guldklimp.
och på tal om honom så har han somnat lite gulligt bredvid mig här i soffan.. han hinner ju knappt hem innan han drar iväg och jobbar igen. förstår inte riktigt hur han orkar.. men duktig är vad han är! <3

ska snart bege mit ut till skogen, till emmsan! vi ska ta en lång promenad och sedan mysa med massa te framför idol. det kallar jag lyx-måndag! något bra med denna dag trotsallt!
jag saknar redan sommaren och alla kvällar jag och emma hade, haha! hon är för bra för att vara sann hon!
tänk vilken otroligt härlig sommar man haft! :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0