23 september

hela kvällen har jag skrattat med mitt fina fotbollsgäng! :)
blev en pizza stund tillsammans med hela laget här i karlholm.
drog även lite statiskt om hur mycket man hade tränat i procent, hur vi låg till förra året med serien och nu.. bra skillnad på det mesta ialf, kul! :) lyckad kväll!

nu sitter jag ensam för emil jobbar massa denna kväll igen. tråkigt att komma hem i ett jätte tyst hur när man pratat och skrattat hela kvällen. tur de är idol ialf! och inte är jag sugen på nå kvällsfika heller efter pizzan.. men tur är väl det? eeh..

imorgon är det freeeeeeeeeeedag!! och jag jobbar 13-18 så när jag kommer hem kommer fredagsmys maten vara klar av min pöjk! ibland kan det vara bra att jobba sent! :)
helgen kommer bli kanoners!

är så otroligt tacksam för det jag har runt omkring mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0