22 september

mätt i magen efter att ha vart på lite födelsedagsfika hos emils mormor! mumsigt med tårta och lite kakor såhär en onsdageftermiddag. även elin min bästa och mina små älsklings-prinsar var också där. passade självklart på att pussas och kramas! <3 åh gullehjärtan!

idag flöt på bra på jobbet och dagen bara rullade förbi! kul med lite annat nu när jag har ettorna. så gulliga matteböcker. och jag minns själv när man gjorde uggle böckerna i svenskan och ärtan och hela den biten. så kul! :) när man är sådär liten så tycker jag verkligen att man skriver så gulligt, hihi.
kommer så väl ihåg när jag gick på bruksskolan och var sådär liten.. allting var så bra, inga problemo alls. lekte var dag! :) härliga tider med härliga filurer. skulle vara kul att träffa alla igen på någon mer festlighet eller så. gäller bara att man är några som tar tag i det.. :)

nu ska jag såklart ta mig en kopp te och lägga mig under filten. njuta av att min emil är hemma och självklart titta på idol!
ny dag imorgon med nya tag och händelser!

våra små prinsar..





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0