20 september

drog en vinst igår med 5-0, kändes sådär lagom bra sista matchen och allt. gick lite segt ändå, de var inte direkt tempo i motståndarlaget och blir lätt att man går in i deras tempo, men vi kämpa på bra. lite surt att vi inte sätter alla lägen.. tänk om vi gjorde det varje match! :)

men iallafall, då var denna arbetsdag avklarad, och den gick riktigt fort må ja säga! men det är skönt det också! :) skönt när det rullar på fint.. jobb denna vecka med, så kul.
nu har jag precit satt igång en maskin tvätt, och ibland önskar man att man kunde sätta igång flera på direkten. tänk så fort det skulle gå att tvätta då. men dessvärre jobbigt att ta hand om den rena tvätten. att tvätta är inge jobbigt, men däremot att ta hand om den. ack ack.. men så skönt när det är klart.
blir till att laga lite käk nu. emil är snart på ingång hoppas jag.. sen ska jag ta mig en promenad i det härliga höst vädret. hösten har sin mysiga stund... en promenad med mysig mössa och halsduk, sen in och mysa ner sig under filten med tända ljus och en kopp te! åh, kärlek det! :)



mysig morgon gör dagen bäst bara sådär en då..


Kommentarer
Postat av: Elin Skytt

Hej pudding..'

Kul att du börjat skriva igen :)

Men det hade jag redan sett innan du skickade messet ;)

Stor kram till dig min *

2010-09-21 @ 08:56:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0