18 september

lördagsmys med hjärtat och lillebror nu.
kom precis hem från gävle. vart ute i sätra hela eftermiddagen och tittat på innebandy. lite drygt med väntan innan matcherna. men vi hann med lite MAX besök, mums i kistan. sen fick jag en peng av emil så jag kunde gå till kiosken och handla medans dem hade samling, hih. då satt jag fint i en timme.. nöjd tjej. kände mig som en liten flicka på 6 år. men det gillar vi.
sista matchen vann dem iallafall, så det var bra! :)

igår var det som sagt 18-års firande för kajjan! en väldigt rolig kväll må ja säga. god smörgåstårta bjöds det på, sen trevligt sällskap. och en rolig bussresa.. att åka buss in till krogen/fest är nog det roligaste, haha. hemresan är väl dock inte något att nämna, då vill man bara hem..

imorgon är det hemma match som gäller. sista seriematchen både skönt och mindre kul.. men taggad är jag vilket som!

nu ska jag fortsätta äta godis,
men först bjuda er på lite bilder från bussresan in.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0