10 oktober

den här helgen har varit så himla bra och lyckad!
ifredags hade vi så jäkla mysigt och kul :) började med att jag som sagt åkte in till gefle. mötte upp emmsan och drog till hennes lägenhet, där det blev lite till fixning. sen tog vi oss till kajsas lägenhet, delade på en flaska vin och pratade på som alltid. vid sju tiden gick vi ner till o´learys och åt så smaskig mat, drack vin och även en drink. efter ett mysigt lyckat besök gick vi vidare till emmas lägenhet ( alltså emma svenssons ) där var b la charlotte och några folk till. och vi försökte förstå vart hon bodde, men efter mycket om och men så bor hon precis bakom kajsas lägenhet, haha. åh typiskt! ;) men det roliga var att när vi stod där utanför och försökte lista ut vart det var så hörde jag en massa gap och skratt och det lät precis som charlotte! och mycket rätt, jag föjde rösten och hitta upp till våning 8 där det var fullrulle! haha :) så jäkla kul! sen drog vi ner till heartan och dansade hela kvällen. lyckad kväll med mina fina vänner!

lördagen började med att vara barnvakt åt söte charlie på förmiddagen. så kunde jimmy hjälpa emil med taket, de tackar vi för! sedan ville svärfar bjuda med oss på hockey :) väldigt kul var det. avskeds hyllning för ove molin, och det var faktiskt väldigt fränt. man rös av allting :) nej, en riktigt lyckad kväll! tack för det svärfar!

nu ligger jag och myser i soffan och njuter av att bara slappa.. kollar på idol reprisen och ska snart ta mig ner till källarn och måla lite grejs till taket.. samla lite kraft först bara.
sen ska vi hem till söderfors på lite födelsedagsfika! mammsen fyllde år igår! <3

bilder sen fredagen :)

















Kommentarer
Postat av: Mikaela

haah, ja det finns många goda minnen och så dum jag faktiskt var emot dig och tvingade dig xD Du får förlåta mig (A) och tack

2010-10-10 @ 23:20:06
URL: http://hallontuttar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0