KYLA

fredag idag och tänk att de alltid är lika skönt! :)
har inte haft tiden eller rättare sagt orken att skriva. måste kanske göra om designen och få ny energi? vet själv vad jag tycker om att läsa på andras bloggar men ändå gör inte jag så på min egna? därför det inte är kul kanske? tror det :)

veckan har sprungit i väg och den har vart bra.
var så trevligt att umgås med lina! så himla kul att man har henne kvar sen den första skoltiden. att prata minnen är det roligaste som finns, haha! alltså gud hur man vart :) men man var ju så liten. men rackarns vad man kan sakna den. nej fler tillfällen med henne blir det! :)

nu ska jag iväg till valbo med charlotte. jag ska hålla hårt i pengarna och bara vara smakråd åt henne.. jag ska göra mitt bästa för att inte komma hem med nåt! för det tycker inte plånboken att jag har råd med om jag ska till ullared. men att testa och titta kostar ju inget ;) men först och främst måste jag ut och skrapa bilen.. ska det börja nu igen? all kyla.. jag är inte laddad. det har gått för fort. men kyla är mysigt. men inte än.

ikväll blir det fredagsmys med mickis hemma hos henne. fixa mitt hår och äta massa gott! ur mysigt :)

tjiiing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0