8 oktober

äntligen fredag! finns det någon bättre känsla? jag tror fasiken inte det :)

sitter nyduschad och myser i soffan, har precis skickat iväg ett sms angående ålandsresan med julbord, som vi har gjort 4 år i rad nu! åh vad jag längtar :) alltid så jäkla kul. olika vänner samlade, härja och busa på en båt. men framförallt JULMAT! love it! och lite god dricka på det, ajjamän! så den 18 december som det ser ut. gäller att vara ute i tid så det finns plats. galet.

ska snart ta tag i mig själv och klä på mig. åka och ta ut pengar och välja kläder tills ikväll. blir nämligen gefle tonight ;) (igen) jag som sällan är ute ute och härjar där.. men nu har det blivit en del. men man är faktiskt bara ung engång! ikväll är det kajsas kväll, från mig och emmsan. när hon fyllde 18 bast fick hon nämligen en lite rolig bok med massa bilder och texter i som var väldigt rolig att göra :) så nu minns hon oss! sen gav vi henne en kväll med oss. vi ska bjuda henne på godmat, vin och allmänt mysig/fartfylld kväll i stan :) så efter vi ätit så kan vad som helst hända. är uppbjudna på förfest hos charlotte&emma, vildingarna själva! hahah! så det här kan nog blir riktigt bra det.

nej, ta tag i sig själv var det!
ha en bra fredagskväll.







SKÅL FRÅN OSS!




Kommentarer
Postat av: Miss Jenny

sv: aww tack mia!! :) va söt du är! <3 Blir sjukt glad! :D Du om någon har ju grymt utstrålning. Hur vacker som helst ju! :)

2010-10-10 @ 12:34:36
URL: http://jenny.uppsalanoje.com
Postat av: carro

ah vad glad jag blir nar ja laser om alandsresan :) langtar som en tok! Hoppas ni fatt manga svar som vill me :) i ar ska vi vara annu battre an forra aret ;) hoppas allt ar bra me dig. puss<3

2010-10-13 @ 07:23:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0