6 oktober

ska snart ta mig mot jobbet, 9-16.30 idag :) sen när jag kommer hem måste jag försöka orka städa lite och tvätta lite.. men nuförtiden är jag så sjukt trött varjedag. förstår inte? mer ork och motivation till mia tack!

gårdagens jobb gick bra. när jag kom hem slängde jag ihop lite wok och sedan en snabb dusch och vidare till skutskär där elin och pöjkarna mina väntade. skulle egentligen åkt på hockey med emil och några till. men tänkte att en kväll med mina godingar passade lite bättre :) blev mysfika, långpromenad med elin och soffhäng. riktigt bra kväll, like always. tänk om jag och elin kunde bo grannar, då vart vi hurtigare ;) hihi! otroligt skönt att bara gå och gå.. man kan i stort sätt gå hur länge som helst. och såklart planerade vi lite på ULLARED! kommer bli såå sjukt kul och mysigt :) i november drar vi. då ska det handlas.. mina ögon och armar kommer gå lösa ordentligt!!

nej, nu måste jag börja tänka på refrängen och ta mig till jobbet!
ha en bra dag!



Kommentarer
Postat av: AMPELOS

ha en bra dag=)

2010-10-06 @ 08:58:30
URL: http://ampelos.se
Postat av: Miss Jenny

haha va söt :D

2010-10-07 @ 20:40:57
URL: http://jenny.uppsalanoje.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0