3 oktober

,

nu har den mesta delen av helgen farit iväg och den har varit riktigt fartfylld och rolig!
i fredags bestämde jag och mickis att vi skulle ha en myskväll hemma hos henne. laddade upp med cola, chips och godis! men det slutar med att vi är ute på heartbreak och härjar! bara roligt :) charlotte kom även också och var på med att dra en spontan kväll. tänk att sånna alltid är bäst, tametusan! som vi har skrattat, haha. det sämsta var att jag knappt fick nån dressing i natt mackan och att jag spillde ut hela colan på tåget. resten av kvällen var guld.

igår var det lite segare ben eller okej, segt huvud. men jag tog mig en stödvila och sedan gjorde jag mig redo fär en tjejkväll med middag&vin som sagt. en riktigt lyckad kväll med dem brudarna. tack för den kvällen elin! <3

nu ska jag fixa till mig lite och sluta ligga och dreggla i soffan. jag ska ju på kalas hos storebror! grattiiiis! jag älskar när vi ska dit, de har alltid så jäkla gott fika! perfekt en dag som denna ;) mums i magen.

 

adjö.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0