29 oktober

veckan har gått så himla fort så jag får helt enkelt skylla på det!
har blivit lite bus i veckan med prinsarna, och umgåts med elin. för ovanlighetensskull liksom ;) men man umgås med dom man trivs med.
sen har det blivit lite jobbilijobb, alltid lika kul! så nu känns det skönt att de är fredag.
och snart ska jag ta mig en dusch, och dammsuga en snabbis. sen ta bilen mot söderfors och la familia! systeryster är hemma under helgen och det får jag verkligen inte missa. saknar henne så otroligt mycket!!
och imorgon vankas det halloween party för fulla muggar. såå, jag får ta fram djävuls öronen och visa vem jag egentligen är? tss.. nej, men det kommer bli roligt. får träffa några efterlängtade brudar med. tjiihoo!

och på söndag börjar jag träna FOTBOLL! lyckan är total, jag saknar ju mina små pullor!

nog om det! jag ska antingen lägga ner bloggen eller göra om designen och försöka på nyss.. får fundera under helgen eller nåt. ehh...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0