24 oktober

ni har sån stor del i mitt liv, och jag älskar er så otroligt mycket. vad gjorde jag utan er? världens bästa svägerska och världens bästa och goaste små prinsar. kommer aldrig kunna beskriva kärleken till er. finaste ni! <3


min helg har varit så himla mysig och trevlig.
i fredags blev det som sagt lite fredagsmys hos mickis, där även molle fann sig också. mycket trevlig kväll med skratt och härliga pratstunder. nästa gång blir det nog lite härj ;) haha! tummen upp på den kvällen.
lördagen blev det lite fixning här hemma. emil var duktigt och jobba på taket och lillebror var här med och var lite sällskaplig mot mig. sen skjusa jag honom till tierp, ibland är jag för snäll! sen tog jag och emil in oss till stan där vi blev barnvakt åt prinsarna, vi åkte ut till valbo och kikade lite med. avlsutaded med ett besök på donken, då belv vi alla nöjda :) sen till skutskär och ge tillbaka prinsarna. men direkt fick vi lite mums dricka och beslöt oss att stanna kvar. vilket vi gjorde rätt i. mysig och trevlig kväll som alltid. pratade massa på om jul&nyår veckan.. det kommer bli så otroligt jäkla bra och roligt! som vi längtar :) och idag blev det också valbo, tre dagar i rad vettö! men jag älskar att gå runt där.. emil kom hem med fifa & nhl 11 och ett annat spel. så nu kan jag lova att han är nöjd ikväll! men bara tills åtta får han spela, sen måste jag titta på ensam mamma söker, tss..
sen blev det lite smått och gott från ikea och på hemvägen stor handla vi. pjuuh.. men nu har vi frysen fylld igen. så nu myser vi i soffan mätta och belåtna..

 

jag har den finaste emil. åh vad jag älskar dig! :)


Kommentarer
Postat av: Elin Skytt

Men finaste du. Du e för underbar vad gjorde vi utan dig!!!! *massa pussar&kramar*

Å Tack för en toppen helg!

2010-10-25 @ 13:18:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0