20 oktober

redan onsdag och 20 oktober!
dagarna har rullat på, lite tråkigt att inte jobba.. okej det är jävligt tråkigt om jag ska uttrycka mig själv rätt. men jag kan inte direkt få jobb om jag inte söker. men vad i helskotta ska jag söka? ibland hatar jag att växa upp. men ändå är det så himla kul. aja, lite på höstlovet kan det bli jobb. yey! tackar och tar emot. blev lite bortskämd när man fick jobba 5 veckor i rad.

imåndags åkte jag till små prinsarna och elin, umgicks hela dagen och kvällen. färgade lite hår på elin, tjusigt fin som alltid :) sen blev det lite klippning av mig. sen blev det tisdag och då damma jag lite, ja jag dammade.. tro det eller ej. fast sen om det bara var vardagsrummet är en annan femma ;) tss.. ränsade ur en garderob i hallen som var på tiden. sen kom min michaela och räddade min dag. lite kaffe och soffhäng var guld. råkade även klicka hem lite hååår.. spännande!
sen erbjöd kvällen smyckesparty hemma hos elin. hej&hå vad mycket snyggt det finns! blir hela galen! meen, jag ska faktiskt till ullared så fick nöja mig med två saker. sen hoppas jag att tomten kommer med något mer! hihi!
kom hem nio, då hörde maria av sig om jag ville komma upp en snabbis på en kaffe och få prata av sig lite. längesen jag träffade denna filur. hoppas på lite mer syn av henne nu när hon börjar jobba lite mer normala tider :)

nu måste jag ta mig en svängom med damsugarn! får ju fin besök av världens finaste lina idag :) alltid lika kul! lillpluttan! <3

Kommentarer
Postat av: lina

tack desamma gummsan! <3 ja, alltid lika kul :)

2010-10-21 @ 17:08:38
URL: http://misslittleberry.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0