17 oktober

igår blev det soffläge ändå till kl åtta på kvällen. då tog jag på mig kläder och lite smink. sen tog jag mig ändå till carro, där några andra godingar var. men alla skulle iväg åt flera håll sen. men jag var inte direkt pepp på det. så emil kom och hämtade mig och vi gick och la oss. så jag låg ju inte hemma i soffan hela dagen ;) men var kul att träffa brudarna en stund iallafall.
idag blev det sovmorgon här hemma, mysigt! nu är han uppe på taket och grejjar. sen ska vi iväg till elin, pelle och små prinsarna.. ska ha söndagsmys med dom, lite god middag och bus. lyxig söndag :) gos!
men först blir det att titta klart på idol-reprisen och ta en dusch!

bjuder på några bilder sen i fredags,
vissa är förbjudna att hamna här, tyvärr! pjuuh...










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0