14 oktober

råkade nyss trycka ner hela sidan så all text försvann! ibland är man bara för klantig. fast emil tyckte det var mest jobbigt, han ska nörda lite data i soffan snart.

imorse sov vi ut.. men sen gick jag ner och gjorde mys frukost till oss. ibland är jag snäll mot min karl! :)
efter det blev det lite soffhäng. sen tog jag tag i mig själv och sminka mig lite och åkte vidare till bastugatan där hanna och hennes lille casper väntade! :) äntligen fick jag träffa lillgosen.. så liten och söt. han somnade så mysigt i min famn. och alltid lika trevligt att träffa hanna :) gav även casper kläder. barn kläder måste vara det sötaste som finns! efter två timmar begav jag mig hemmåt igen, stannade till och handla lite gott till emil. och nej, denna gång ska jag inte äta upp allt för honom.. igår fick han som sagt choklad, varav jag åt upp mer än halva haha. men jag älskar choklad ju.. därför fick han inte det idag. nu får det blir nån ordning på mig med. så snart ska jag möta upp mickis så ska vi ta oss en sväng i spåret! det är behövligt, riktigt behövligt! haft lite träningsupphehåll liiite för länge nu kanske. men men, ibland får man vara lite slapp med.. hoppas jag kommer hem levande!




Kommentarer
Postat av: Anonym

Det är gott med choklad. :D

Föresten, vad tycker du om min blogg? Jag försöker få fler läsare så jag undrar om du vill göra bloglovinbyten? ;)

2010-10-16 @ 18:22:53
URL: http://tvminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0