13 oktober

åh hej vad jag har ont i magen nu! proppat i mig lite våfflor med glass precis. ja jag vet, inte det nyttigaste maten såhär mitt i veckan. men fasiken så gott det är. emil åkte hem från jobbet idag för han är sjuk. och då fick han såklart äran att önska mat, så vad gör man inte? ;) sen köpte jag lite choklad till honom med, men inte för att jag var sugen.. tss! så han är precis som lilla felix är när han är sjuk, måste ha choklad och efter den första biten får man faktiskt ta en till för man är fortfarande sjuk! sötnose, haha! <3 åh saknar gullisarna.. de har fortfarande magsjuka mina små prinsar..

igår höll jag på med att tvätta massa kläder, som jag även gjort idag. fattar inte hur de aldrig tar slut med kläder? ändå så tycker man att man knappt har några.. men de är väl för att man ledsnar på allt man har hela tiden. men nu är det mesta tvättat iallafall. sen har jag gjort i ordning så jag har alla kläder i klädesskrubben i sovrummet, så fick emil skrubben i gästrummet. så drygt att ha kläder i två olika rum, men nu så! blev mycket bättre :) skönt att ha allt samlat. sen skulle det vara roligt om man kanske kunde fösöka hålla i ordning på allt nu med.. kan försöka!

började iallafall dagen med att vänta in moa, sen drog vi till tierp. fixade lite med papper och visa alex att jag levde. har inte vart där på länge, men har faktiskt jobbat. jäkligt bra anledning! :) lite tomt att jag inte jobbat denna vecka.. vart så van nu ett tag. men men. jag får mycket gjort här hemma i stället. hoppas motivationen håller i sig. imorgon skulle jag behöva damsuga och torka golv.. göra lite fint till helgen, som varje vecka!
hann även med att träffa wänge, sanna och carro en stund på en kaffe. alltid lika trevligt! vilka kaffe-brudar vi är. och helgen kommer nog bli frän!


nej, nu har jag inte tid med detta! måste ju spela the sims!!

cause you're amazing just the way you are <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0