11 oktober

i dag har det varit en bra dag, trots att jag inte jobbat.
jag har umgåts med carro, vi åt frukost tillsammans och fixade massa braig musik! sen tog vi bilen ut till världens ände, eller mer kallat gunbo. hälsade på wänge och myste. drack kaffe och snackade massa strunt. och sen fick vi pröva en massa kläder som dom skulle slänga? knappt använda förfasiken! så jag kom hem med en heldel! knappt använda, och älskar verkligen en del tröjor! wihoo :)
när vi skulle bege oss hem stannde vi till i elinge, där nu moa och erik befinner sig med sin gård och hus. så nu vet man vart dom mera bor! :) kul för dom. speciellt kul när allt blir klart..

nu ligger jag i soffan och inväntar emil. han är nämligen på hockey träning. han var så glad innan han åkte. han har nog verkligen saknat det riktigt mycket. skutskär ringde igår om han kunde komma och träna.. lite kul! men ja, får se om han kommer ha tid och ork. han är ju nästan aldrig hemma.. men jag får ialf sova med honom varje natt! det gör mycket! <3

nej, mysa vidare nu och spele the sims!! ;) installera det igår, haha. så jäkla kul. och så mycket minnen sen jag var liten och bodde hemma. fast då fuska man så himla mycket så man hade massa pengar och byggde stora hus. nu ska jag försöka att inte fuska, hahah!
nörd :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0