1 november

jahapp, då var det måndag igen. men helgen har varit riktigt bra så det känns ändå helt okej!
fick träffa min älskade systeryster som var hemma över helgen. lördagen bestod av halloween party för hela slanten, och det var riktigt kul! fullfart från början till slut, så det ska vara! :) och jag blev hur glad som helst när jag fick reda på att mina läbytjejer skulle vara där! <3 det gjorde min kväll! men lite tomt utan dig alle.. men snart är du hemma en snabbis och tar igen det! ;)
söndagen bestod av en trött mia. blev bjuden på middag av svärmor&svärfar och det tackar jag för. riktigt gott var det. sen försökte jag ladda till första fotbollsträningen. det var riktigt kul, känns att man inte tränat på ett tag. idag jag har jag ont nästan överallt! speciellt baksida lår, men det gör inte ett dugg! nya ansikten med som tränar, de är kul! så ja, nu längtar jag redan tills söndag så jag får träna igen. lite trist med endag i veckan och de är en söndag..

ikväll måste ja ta mig en promenad, känns alltid bättre med träningsvärken då, för blir den värre ser det inte roligt ut, hihi!
och juste, nu är ju höstlovet igång också och jag ska bara jobba en dag denna veckan, så dom andra dagarna denna vecka kan väl jag få låtsas ha höstlov? typ göra roliga saker om dagarna och så, slipper jag känna lite ångest över att jag är hemma bara? det tycker jag låter bra, jag kör på´t!!

mer bilder ute på min facebook nu!




Kommentarer
Postat av: Miss Jenny

fin design :)

2010-11-01 @ 17:28:20
URL: http://jenny.uppsalanoje.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0