grattis mitt hjärta

min fina, bästaste, underbaste och vackraste emil fyller år idag. och han är sjuk fortfarande.. jag tycke så synd om honom. men han har fått paket av mig idag och så gjorde jag i ordning mysmiddag som smakade smaskens! nu är alla ljusen tända och han har somnat på soffan. emil är mitt allt. utan han skulle jag aldrig klara av en dag. han är hela min värld! :) han gör mig så speciell och så otroligt lycklig. att vara i hans närhet är så underbart. jag skulle kunna göra allting för honom. han är mina andetag, mitt liv.
nu ska jag göra i ordning kaffe för svärmor&svärfar kommer förbi på fika! på fredag blir det mera kalas för honom för imorgon fyller hans underbara syster år också.

grattis igen, hjärtat.


Kommentarer
Postat av: Elin Skytt

Ja han är go min bror!! Hoppas han blir bättre snart! På fredag blir det kalas, de blir nog toppen!! :) STOR KRAM TILL BÄSTA DU!<3

2010-11-17 @ 09:17:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0