ångest

jag känner bara för att skriva av mig om min ångest bara. men varje gång jag är på AF får jag sån klump i magen av ångest och allt. idag kändes det bara helt blä.  min dag började bra, men sket sig lika fort. alltså, vad i helskotta vill jag göra? de pressar en att man ska söka arbeten runt hela sverige och gör jag inte det får jag ingen ersättning, okej jag förstår väl att dom måste ha sina regler. men helt seriöst?! finns inte på hela världskartan att jag söker något utifrån, jag kan bara inte lämna allt. och vad finns de för jobb då? man har i stort sätt ingen utbildning och jag har inte mycket erfarenheter. men nu har jag bara ett halvår av ersättningen kvar, och ja jag har ju iofs jobbat mycket på senaste veckorna, men nu framöver är det inte lika mycket. så ja.. jag vill bara skita i allt.
jag vet inte vad jag vill försöka komma fram till, förutom att jag känner mig som en världelös människa som bara stampar på samma jävla spår hela tiden. jag vill veta vad jag vill göra, jag vill ha mod att försöka göra saker. men jag är som en fis i rymden som även är den fegaste fisen också.
och vadå plugga? jag? som är så skolkär? eh.. tre till fyra år? nej åh!!
jävla skit dag! tur jag trösthandla lite smink i tierp iallafall och fick träffa mathilda..
annars kan den här dagen pilla sig nånstans.

lillebror önskade tacos idag, så ja, jag ska vara mig en snäll syster och laga det till honom och överasska lilla emil med. sen ikväll ska jag titta på emils match, han möter skärplinge, måste kolla hur de går för han! var ju som sagt något år sen han stog.. men det går nog bra.
imorgon blir det iallafall jobb hela dagen, en lite ljusglimt idag.

fan.


Kommentarer
Postat av: Millan

Du är verkligen inte värdelös stumpan!! det kommer dyka upp något snart! Och du är inte feg heller,när det väl gäller så vågar du ska du se :) Det löser sig! Pusspuss! <3

2010-11-02 @ 15:39:47
Postat av: Millan

Du är verkligen inte värdelös stumpan!! det kommer dyka upp något snart! Och du är inte feg heller,när det väl gäller så vågar du ska du se :) Det löser sig! Pusspuss! <3

2010-11-02 @ 15:40:01
Postat av: Sara Gadd.

Hej! allt bra? :) Jag har nu bytt bloggadress kolla gärna in den här http://saragaddii.blogg.se/ och skriv gärna va du tycker om den :) KRAM

2010-11-02 @ 15:58:13
URL: http://saragaddii.blogg.se/
Postat av: carro

nej mia, varken du eller jag ar vardelos eller fega. Nar jag kommer hem sa fixar vi det har och det kommer bli great jag lovar. sa lova mig nu att halla ut i 4 veckor till . alskar dig <3

2010-11-03 @ 07:56:17
Postat av: Alexandra

Vilka jäävlar! Du kan ju inte bara lämna allt för ett jobb du kanske inte ens vill ha. Till mig sa dom att jag skulle söka ett jobb som var att hjälpa till med hö-intagning och bara några minuter innan hade jag berättat att jag inte kan jobba som frisör pga ryggen. Smarta människor!! (eller idioter) Men du fixar de Mia. Du kommer hitta något!!:) Vem vill inte anställa dig liksom? :)

2010-11-03 @ 15:14:16
URL: http://alxandrah.blogg.se/
Postat av: Alexandra

Jag tror dom innerst inne hatar sina jobb och gör så lite som möjligt. Och typ gör allt får att få andra att må dåligt. BLÄÄ på dom! Skit i va dom säger ba:)

2010-11-03 @ 17:50:07
URL: http://alxandrah.blogg.se/
Postat av: Miss Jenny

du är inte misslyckad!!

2010-11-06 @ 00:03:19
URL: http://jenny.uppsalanoje.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0