ångest, skräck och panik

jag måste bara få avagera mig lite innan jag ska sova.
imorgon har jag fått tid hos tandläkarn. jag får lika panik och ångest känsla varje gång. visst,  de är väldigt sällan jag är där. och de är bara undersökning liksom. men fy, jag hatar att vara där.. jag är rädd! fast jag i stort sätt aldrig har hål ( peppar peppar ) men iallafall.. nu har man tydligen blivit vuxen med så mammsen inte följer med och håller handen längre, iof så har hon inte gjort det på länge ;p men ändå. nej, jag gillar inte den här känslan jag får i magen när jag ska dit. och inte nog om det så fick jag den skönaste tiden ever, 8:20!! ajjamän, bara upp och hoppa! men efteråt ska jag träffa min tildus och göra naglar! hon har börjat den utbildningen så ska hon få äran att öva lite på mig då. blir nog kanon det där. skönt att få fina naglar igen.

nu ska jag drömma skräckisar om tandläkarn och lätta min ångest för emil, hihi...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0