9 november

rutten dag det har varit!
när jag vaknade kände jag hur moviterad jag var. gick upp direkt ur sängen och plockade lite i sovrummet, tänk att jag och kläder aldrig någonsin kommer gå ihop? jag vet hur drygt de är att ta rätt på allt men ändå måste jag samla ihop allt till en lagom hög. jag får skylla mig själv. men iallafall, sen tänkte jag att efter frukosten när jag smält den lite tar jag en springtur för de är behöövligt! men nej, jag tittar ut genom fönstret och min motivation bara försvann, poff sa det. så nu sitter med filten här i soffan och känner mig lite missnöjd! ska börja jobba om en timme också, fast de är bara några timmar. men vem vet, kanske får  motivation ikväll? eller så får jag försöka fixa emil till sjukhuset, han har vart så rasslig och förkyld länge nu. tung i bröste, snorigt som tusan och tung hosta. det kanske är nå fel som är trasigt hos honom? något måste det vara. lillfisen! jobbar sönder sig själv gör han också.. och här hemma sitter jag som en jäkla.. ja finner inga ord för mig själv.. fy.. jag vill bara veta vad jag vill. jag vill våga mera, jag vill så mycket men ändå inte.. mina tankar gör mig galen.

nej, om man kanska ska ta sig en bit lunch och göra sig till en människa? det får bli så.
och förövrigt drömde jag om farfar i natt. de känns så verkligt i drömmar och sen vaknar man upp med ett slag i magen..

mitt hjärta, mitt allt <3


Kommentarer
Postat av: Miss Jenny

åhhh vilken fin bild!

2010-11-10 @ 15:37:23
URL: http://jenny.uppsalanoje.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0