8 november

okej, idag har jag sökt olika jobb enbart för att ha någonting att komma med när jag ska tillbaka till AF i slutet av januari.. måste ju visa sina sökta jobb. söker jobb som sträcker sig till uppsala, som jag inte ens har utbildning till.. men vad gör man inte? grr! nu tänker jag inte göra något mer sånt idag, det får bli en annan dag.. undrahur mycket jobb man måste ha sökt då? kanske runt 324 st? för det finns ju verkligen såå mycket att söka menar dom.. pfft.
aja!

snart kommer charlotte hit på en liten lunch/middag! blir lite snack om helgens bravader ;) sen ska hon ha barngympan och ikväll ska jag på lite kaffe-rep hos carro remix! har nog en del att prata om sen sist :)

vilken meningslöst inlägg! men bjuder på en bild på mig och bästa lotten, höhö!


Kommentarer
Postat av: Anonym

supa igen nu ministorasyster? inte okej utan mig!

2010-11-08 @ 20:17:12
Postat av: mia

näejnäej!! inte nu inte :)

2010-11-08 @ 22:26:36
URL: http://miawestin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0