4 november

okej, håll i hatten nu för nu kommer ni få höra någonting ni aldrig hört!!
min lillebror har ju spenderat några nätter här på sitt höstlov, så idag tänkte jag att jag kör lite med honom.. vilket jag gjorde! jag hade min städdag idag och han slapp definitvit inte undan. så han fick äran att plocka ur och i diskmaskinen, torka borden och sen torka GOLVEN! ni som känner mig lillebror väl vet hur han är, och mamma han kan faktiskt! så passa på att kör med honom hemma nu. ingen semester hos syster mia eller ;) men tack så mycket bror! bra jobbat, nu är du värd en chipspåse nästa gång du kommer.
mamma och pappa kom även förbi idag och tog en fika, hämtade även bror. så det var kul att träffas. lill grisen jeppe var såklart med också. skönt att träffa mammsen och pappsen. och extra stor kram till dom, och krya krya pappa!! <3

nu ska jag ta på mig lite kläder, går forfarande i min sov tröja, men har ju haft en städdag! sen ska jag bege mig mot svägerskan och mina små prinsar och äta lite. sen ikväll ska jag ut och åka villse i månkarbo, ska umgås med charlotte! :D hur jag kommer hitta dit är en annan femma. tur jag har GPS på min iPhone!

imorgon blir det HÄRJ!! tjiihooooo

Kommentarer
Postat av: Anonym

chips vare ja!

2010-11-04 @ 17:14:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0