3 november

idag var det jätte lugnt att jobba, hade tio små godingar att handskas med. förmiddagen spenderades i gymnastiksalen och jag lirade innebandy och fotboll med grabbsen, slutar med att de är jag som ligger raklång på golvet! ibland går det tokigt ;) men kul hade vi! om inte annat svettigt! haha! sen flöt dagen på bara..
så nu sitter jag här mätt och belåten.

jag som hade tänkt mig en springrunda idag efter jobbet, men jag tänker fasiken inte ta mig ut nå mer idag! fy bubblan vilket ruskväder. och tur emil kunde hämta mig. bor inte direkt långt ifrån, men det öste ju ner!
men nu när jag ändå är inställd på att träna, så tänkte jag köra lite styrka här hemma istället. bättre än ingenting.. sen blir det filmmys resten av kvällen med lillebruur. emil stackarn han ju bara hem och äta och åka och jobba igen..

snart är det helg igen, och på fredag blir det nog lite rajjrajj för ovanlighetensskull ;) men jag har ju så härliga vänner att handskas med!! men saknar en speciell vän som är några tusen mil ifrån mig.. <3




Kommentarer
Postat av: linn

Fan så långt hår du har fått då kvinna!

2010-11-03 @ 22:15:32
URL: http://stromsvags.wordpress.com
Postat av: jossan

satt i löshår :)?

2010-11-04 @ 12:02:05
URL: http://josefineedling.blogg.se/
Postat av: Anonym

ja de har hon för hon är en jäkla tönt! :)

2010-11-04 @ 17:12:45
Postat av: carro

och jag saknar dig for jag tog at mig av det dar ;) saknar saknar. men idag ar det fredag och sen ar det bara 3 till fredagar for pa den fjarde ar ja hemma med dunder och brak :) <3

2010-11-05 @ 01:21:17
Postat av: mia

tyst lillebror!!

2010-11-05 @ 14:34:51
URL: http://miawestin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0