26 november

åh! igår kväll fick min fina kusin stina en liten pojke. allting hade gått bra sa mamma! :) så himla gulligt&mysigt.. <3 hoppas allt går bra för dom. stort grattis!!

nu är jag redan hemkommen från jobbet, nu har jag tagit helg! :) hade ettorna här på morgonen och det gick bra, alltid lika kul.
inte var det plogat dit eller på hemvägen, pjuuh! de är lite jobbigt att gå i snö när man har sina jobbarvinterskor på sig! men hem kom jag, och jag började skotta! jajjemen, och bra gick det, lite halt var det meeen. sen när jag är klar och går in börjar de vräka ner ännu mera snö. men de värsta var ju att det var lagomt för plogbilen att komma nu när jag redan vart ute och gått, och skottat! nu är det en vall utanför här igen :( de fick man för att man ville vara lite duktig.. lika varje jefla år!

nu ska jag fortsätta med plockningen här hemma. fick ett ryck igår kväll att ta fram alla julstjärnor och tomtisar. så nu är det jul-mys på ängsvägen 15! nu ska jag bara få ner alla kartonger som jag lägger de andra sakerna i och bära ner till källarn, sen blir det lite damsugning på det. skönt att ha det städat till helgen :)
sen kanske ja hämtar upp svärmor och åker till skutskär och ger små prinsarna chokladkalender och kramas lite. och ja, jag är på samma nivå som dom! man MÅSTE ha chokladkalender :) annars är december helt värdelöst.. hihi! snart så, snart så får vi öppna första!

imorgon är det 25 års-fest för elin.. ojojojoj!! :) håll i hatten nu...

Kommentarer
Postat av: Elin Skytt

Ha Ha du e go du!! Chokladkalender får man ha tills man får egna barn.. för då ska dem ha och då får inte mamma ha längre.. hihi :)

Och du... I morron är det fest!!! yes.. jihuuu!!!

2010-11-26 @ 14:23:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0