24 november

♥idag är det ett speciellt datum för mig och min fina emil. vi firar 3 roliga, härliga, mysiga, knasiga och underbara år tillsammans! :) jag kommer aldrig finna ord över hur otroligt mycket jag älskar honom. han är mitt allt. jag är så otroligt glad att jag har honom, som min älskade emil ♥







igår kväll tog jag och bilen en tripp till månkarbo, där såklart charlotte befann sig! :)
vi åkte vidare mot kista och lyssnade på en föreläsning och skakade hand med lite kostymnissar. kände mig nästan som hemma må ni tro! hihi! kom hem runt tio tiden och vi satt i charlottes säng och kikade tv och massa bilder på datan, alltså.. ibland kan man undra vad man har har för fel när man är ute och härjar, haha! sen låg vi och pratade hur länge som helst innan vi somna. som vanligt det när vi umgås. munnarna går i ett på oss! men så det ska vara när man umgås med sina fina vänner! :) gick upp rätt tidigt, begav mig till mathilda i tierp och charlotte skulle jobba. vi tog en lunch på brorsans och åt kebab, bra fint i magen. men nu myser jag under filten och ska snart göra det lite mysigt här hemma tills mitt hjärta kommer hem från jobbet! :)

 

 

 




Kommentarer
Postat av: linn

3 år?! Kära nån.. Jag och Jakob har typ snart fem år ihop. Jävlar så små vi var när vi träffade på varann för första gången hörrö :D

2010-11-24 @ 15:40:29
URL: http://stromsvags.wordpress.com
Postat av: Smsa Låna

Kul sida! Hur länge har du haft din sida?

2011-07-20 @ 08:01:21
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0