2 november

min morgonpromenad är nu gjord och jag ångrar att jag inte tog min mösse. det var riktigt kallt! men jag tänkte att går jag fortare så kanske jag blir varmare? men nej, nästa gång blir det mössa. men det känns alltid bra när man börjar dagen med en promenad, tur som jag hade fick jag solen med mig iallafall. men nu verkar den ha gett sig. okej, nu lät jag som hundra år gammal. men de är skönt när solen är framme och samtidigt är lite kallt! om man har mössa.. ;)


nu ska jag ta på mig andra kläder, borsta tänderna och sedan fixa mig lite snabbt. sen åkta mot tierp och träffa mathilda en snabbis, wii! sen blir det mitt favoritställe; arbetsförmedlingen! och jag får inte glömma banken innan jag åker hem heller.. men mitt minne och jag är inte direkt världens bästa polare, men värt ett försök!

tjiiing!

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0