14 november

farsdag idag, så jag åkte hem till min käre far och gav en liten present och åt mat. fick träffa min lilla jeppe plutt också.. min älsklingsvovve! blev inte kvar sålänge för fotbollsträning väntades ju! och de var en skön och jobbig träning. det gillar jag! lite tråkigt med en gång iveckan bara.. men efter nyår blir det mer.
efter träning åkte jag hem till bästa kajsa och fixa håret lite, det blev bra! :) tack för det snuttan! planerade även in lite för den kommande lördagen! det vankas årsfest ;) det ska bli riktigt kul. tänkte ha lite förfest här med laget, ta oss en drink och sedan gå tillsammans upp till folkan. toppen! :) och såklart kommer kajsa och emma redan vid lunch tid, som varje år! ;) hihi! snart lördag......

missade ensam mamma söker idag också. hur känner jag inför det egenligen? tänkte titta på tv3 play med det bara hackade och hade sig.. tar ett nytt försök imorgon! kan inte missa heller..
nu ska jag fortsätta kika på inter-milan och heja på zzzzzzzlatan! vilken straff.. så jäkla självsäker han är. tänk om man hade lite av hans självförtroende? pjuuh..

förövrigt saknar jag mina två babe´s som är i australien.. filledutt har varit borta 9 månader nu och det är alldeles för långt! och carro har varit borta för många veckor.. men snart är ni hemma! och jag är så otroligt glad att ni kommer hem så ni kan komma till mig när jag fyller systembolags ålder. det är jag glad över, riktigt glad över! nästan så jag får en glädjetår! <3 saknar oss! tänk hur vi hängde förut, haha. åh jag blir bara så glad av alla minnen! det lever jag på. ni är guld i mina ögon, och ni kommer alltid vara speciellt för mig. <3






<3 bilder från flera år tillbaka.. ungefär 4år...
kanske dags för nya? ;)




Kommentarer
Postat av: carro

saknar saknar saknar dig! just dig :) men om 17 dagar ar vi hemma igen och da blir det kalas med nya galenskaper. Du&jag&fille ar och forblir bast! alskar dig. hors fran bali! Puss

2010-11-16 @ 00:44:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0