13 november

nu sitter jag här i vardagsrummet nyvaken och ska visa upp alla 8 gula påsar från ullared. emil måste ju se vad jag handlat! de är nästan knappt själv att jag vet, haha! men resan gick hur bra som helst, lite drygare hemåt med massa äckelregn och dimma..
men vi kom dit ungefär tre på natten, sen försökte vi sova strax efter fyra till sju. men det  slutade med en halvtimmes sömn i bilen och klarvaken ändå. vi ville bara att det skulle öppna.. hihi. blev lite frukost i bilen, och jka lite väntan. men det var det värt! sen var det bara att shoppa loss! så fick hem lite kläder i allt möjligt, kläder till emil med såklart, sen heminredning, små saker som är bra att ha, julklappar till emils släkt och lite till min familj. ja jag kommer inte på allt nu! kom hem vid tolv igår kväll iallafall. så skapligt trött att ha suttit i en bil i 14 timmar, shoppat 8 timmar och sovit en halvtimme :) men bara roligt!

nu blir det mysdag med hjärtat iallafall, ska sätta upp mina nya snygga lampor i vardagsrummet! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0