10 november

jag och lypsyl brukar inte klara av varandra så himlans bra. varje gång jag införskaffar mig ett nytt så tar det cirka två dagar innan jag har tappat bort det. alltså, varje gång händer det! jag blir tokig. så ser jag en bild framför mig hur jag precis har använt det. sen går jag och letar överallt, verkligen överallt i huset. så nu under två dagars tid harjag letat och letat ( och nej jag vile inte köpa ett nytt för jag är så dum och tappar alltid bort ) så jag får liksom ta mitt kast och leta vidare. och nu håller jag på att tvätta förfullt och i tvättmaskinen ligger mitt lypsyl och gömmer sig! precis i " dörr listen" jaja, jag tog det och torkade det och vips så funka de alldeles utmärkt! så nu har jag det igen!



sådär ja, då har ni fått hört om det. gud vilken intressant dag jag har känner ja. men nu måste jag väl kanske återgå till mitt tvättandet, sen ska jag ta mig ut på en promenad i slasket har ju lagt i lite ny musik i iPhonen, då är guldigt att traska på. men jag älskar vintern, den är otroligt mysig. jag blir glad när det snöar, men jag blir mindre glad när det blir plusgrader dagen efter. slask? hallå liksom, de är äckligt!


Kommentarer
Postat av: Carro

Haha Mia! Att tappa bort det där lipsylet ligger i sig alltså. haha

2010-11-11 @ 13:18:18
URL: http://carroja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0