9/5

helgen är passerad och jag har haft en toppen helg.
gårdagen blev super mysig, först en heldag med carro och även soffan kom över.
lite champagne med jordgubbar och mat i magen så tog vi bussen till läby där bästaste elinutt väntade. blir alltid lika glad av dom brudarna, alltid saknade. kvällen höll igång länge, emil kom väl ungefär vid 2 tiden och hämta mig. drog en bennys med, och fy sjutton vad det satt fint i kistan! somnade direkt efter jag hade ätit, dumt. min kära kusin satt i framsätet och hade kul med sin mobilkamera, farligt.. jaja! haha! hann knappt lägga mig i sängen innan jag somnade sen. jätte lyckad kväll! jag och elinutt var på g tillsammans vi, haha. finte!
en seg dag har det alltså varit. men var till elin och mina två prinsar på en fika med. sen kollat på fotboll. och legat på soffan, skönt!

nu har emil somnat så sött här bredvid mig i soffan och jag ska snart väcka honom, upp till sängen och sova vidare. äntligen sooova, så galet trött.
imorgon ska jag till arbetsförmedligen också, bara äckligt. hela jäkla förmiddagen!
lär ju köpa mig en hemköpssallad efteråt för att jag vart duttig. typ.

nej, för lat för att lägga in bilder sen igår är jag också, det kommer...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0