7/5 guld!!



vad tänker ni på denna bild? jag skulle tydligen rita en sil när jag gick i ettan och jag tycker att det mer liknar en liten snopp! hahaha, kan lova att jag, mammsen och pappsen fick ett gott skratt hemma! jag har alltid vart så kass på att rita, här har ni beviset! rätt gulligt.
förövrigt haft en toppen mysig dag med mamma!

nu ska jag bara njuta av helgen mina vänner!
vinst idag, så jävla skönt!
till tierp imorgon på mys frukost med jordgubbar hos carro i tierp, sen fixa och trixa hela dagen och senare åka till elin och korka upp ordentligt. fullfart imorgon kväll, här ska det firas för hägglund! ska vara med härliga vänner hela dagen och kvällen, kan inget annat än att gilla läget! :)
såklart fattas natalie.. det kommer alltid vara så. varför? hon kunde varit med imorgon som förr. jag älskar henne, föralltid.

ett glas vin nu och mysa till en film med min finaste emil, jag är världens lyckligaste som har honom!
och imorgon är han fyllechaffis åt mig, hihihi. snällast.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0