6/5 fyndilifynd

idag har jag varit i stan igen.. oups.
men jag har fyndat massa bra saker, enligt mig.
blev iallafall en jeans jacka! äntligen hitta jag en jag ville ha, puss på det. fick den för 300 kr istället för 400 kr tack vare lite rabatter som jag hade glömt hemma men även fick, asbra! ibland lyckas även jag.
sen fynda jag lite på rean inne på gina, en kjol och en klänning. sen blev det solpuder, mascara och lite smycken. även en parfym. känns helt okej! allting billigare än tänkt och det är alltid så himla kul att handla då liksom. ni vet, när man måste handla bara för att de är billigt. undrar om killar är så också? haha! jaja, trevlig dag har det varit iallafall!

imorgon är det äntligen fredag, åh vad jag blir glad av det :)
ska hem till mor&far på fördmiddag/dagen och strosa lite, sen iväg på match mot töff och sen hem och sova och ladda inför lööördag mina vänner. min bästaste hägglund ska bli firad riktigt ordentligt må ni tro! och innan blir vi hos elin, min lilla go-gumma! nej, helgen kommer bli guld, riktigt mycket guld! mina fina vänner.

nu ska jag kolla vad jag ska ha på mig på lördag, den stora frågan ni vet..
gäller att vara ute i tid med det! ( detta borde caroline fridsjö läsa tre gånger om ) haha!
ska förövrigt härja med henne hela lördagen innan festen, lär ju bara sluta bra! hon som hinner byta kläder 8 ggr innan man ska iväg. slutar med att man måste springa till bussen eller tåget, men de är mysigt! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0