5/5



igår var jag till elin och mina två prinsar. möttes av en stor kram av felix, han är för underbar! min stora pojke :) sen lämnade vi han på dagis, eftertraktad unge hos barnen också. buse!
jag och elin drog till stan och handla lös.. blev massa smått och gott till hemmet, bra där.
sen så har casper blivit så himla stor, nu börjar han greppe tag i saker och ska alltid resa sig upp men de tokiga är att han inte vet hur man kommer ner och sätter sig igen, haha. så det slutar alltid med att man måste vara beredd och greppa tag i honom, han bara ramlar. gohjärtat! 8 månader imorgon.
på eftermiddagen åkte jag och jobbade med emil och svärfar till senkväll inne istan. fixa en massa med ventilationsrör i olika kontorsrum. hann inte klart heller, så blir nog en kväll i veckan eller nästa vecka med! :) kul!

imåndags blev det även en mysig dag med maria! vi åkte först till forsmark, sen drog vi ut till öregrund och satt oss och tog en lunch och pratade om allting mellan himmel och jord, super mysigt!

idag ska jag bara fixa här hemma, byta gardiner! äntligen har dom från jotex kommit! först måste jag stryka dom... finns det nå äckligare? det jobbiga är att dom är så stora, det kommer ta hundra år för mig. men jag ska kämpa. sen när emil slutat jobba måste vi dra i oss mat, sen till tierp och hämta ut passen! som vi knäppte för längesen, emil har aldrig tid att åka. men nu så :) är ju nära nu. om tre veckor åker vi! underbart.
ikväll är det träning också.

och min helg kommer bli grym! yeees!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0