23/5

sur förlust i fredags, varför ska vi förlora med ett mål hela tiden? det finns inge mer frustrerande. man skulle lika gärna kunna tagit poäng. aja, nya tag igen bara.. samma visa igen då? hahah.
efter matchen låg jag förstörd i soffan och kokade i kroppen. febern kom som en blixt rakt ner bah. typ iallafall. slocknade på soffan efter att kvällens film var slut. när jag väl tog mig upp till sängen kunde jag inte somna, bara svettades och hade ont i hela kroppen.
vaknar upp dagen efter och mår helt plötsligt bra? fattar ingenting. min kropp lär ju vara helt knasig.
men glad blev jag, för igår hade felix sitt 3 -årskalas! :) det ville jag såklart inte missa. var där hela dagen till sen kväll/natt. myste ute vid altan och drack vin när små pojkarna somnade. felix var helt utslagen på kvällen, gohjärtat.

idag har vi vart ut till ica maxi. kastade upp lillebror från sängen också, han drog en sleepover. jädra rännande på han här, haha. på maxi införskaffade vi oss massa solskyddsfaktor, annars lär ju jag gå under. bränd och röd är mig grej ni vet. sen lite annat smått och gott till resan. typ yatzy och kortspel. juste, även tre små bollar som vi kan kasta till varandra, haha. men är man på stranden så måste man få busa ibland, det blir man aldrig för gammal för :)
var hem till mor&far sen på middag, även mormor och lasse var där. mysigt värre.
fick ett par jeans shorts av mammsen, sen klippte jag av ett par jeans med. där tjänade jag en slant ja! finte!
sen efter några timmar skulle vi åka, och varför är det svårt att säga hejdå när man ska iväg längre? haha. alltså det känns alltid så mycket jobbigare när man kramar om dom, än när man kramar om dom och bara ska hem hit, till karlholm. fast det kanske handlar om lika många dagar. men är man i ett annat land har man ändå rätt att ha  mera hemlängtat en vanligt, hihi.

nej nu måste ja ta upp tvätten, sen sova. jobba i morgon, fast början halv två! :)
juste, har försökt packat kläder till rhodos nu ikväll. emil blev klar på 5 minuter och jag är fortfarande inte klar och det har gått timmar alltså. men beslutångest ni vet. jag blir tokig på mig själv! vet inte alls vad jag ska ha och väljer mellan olika kläder hela tiden. fast egentligen behöver man inte så mycket. men ändå är massa kläder framme?

ibland är det lite jobbigare att vara tjej...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0