21/5 mysigt?

igår blev det jobb, sen blev det ett dop med millan och moa, eller jaa.. jag bade bara tårna. tss.
hade ont i magen hela dagen, det var så varmt och allting.. fast jag ska inte klaga på värmen, men den var jobbig när man inte kände sig hundra. försökte äta lite, någon tugga.. heja. sen sova en timme, sen iväg och träna. slutade med att magen sa ifrån efter knappt 40 min. hem och sova mera och frös och svettades. fick även bli att springa till hinken engång.. inte okej!!

ikväll är det match som gäller, jag måste vara med, jag vill spela.
har kunnat äta idag, och druckit vatten. känns bara lite konstigt i magen, men den har ju vart rätt tom.
så nu har jag precis äti lite lunch och ska ta mig ut på en promenad får vi se vad kroppen säger! kanske bara vara nåt tillfälligt igår, därför måste ja äta en massa nu och kolla! (tänkte om ni ville veta hur mysig min gårkväll var, haha)
men tackar gudarna för att jag har vart dålig nu, en om det skulle vara nästa vecka när vi åker till rhodos!

annars då? rätt värdelöst.

men har världens finaste pojkvän som jag älskar så oändligt mycket.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0