19/5 felix!


grattis min finaste älskade bus-felix på din 3-årsdag! :)
på lördag blir det kalas med tårta och presenter. min guldklimp. älskar dig!



idag har det varit en sånhär gulddag igen!
började med att åka ut till wänge idag igen, 35 grader i pooolen och vi hade faktiskt sol också. hur härligt som helst :) solen var framme mesta dels under 3 timmar, skönt!
åt pastasallad och myste. även millan och carro var med ut! jag lekte även delfin i vattnet, det var kul!
när vi åkte hem åkte vi förbi moa, hennes katt hade fått små bebisar! när vi kom första gången hade en tittat ut till världen och precis när vi åkte kom den andre. sen nu ikväll när vi kom hade det kommit 5 st små kissemissar. såå söta! hihi.
har även kollat på fotboll, emil spelade. vinst blev det och det var en rulig matck. mathilda kom även och tittade, har inte träffat henne på evigheter! hon var så saknad, min smula.

nu ska jag mysa lite i soffan innan sängen kallar!


<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0