16/ 5 strips

äntligen sitter jag här i soffan och det är kväll!
sen jag vaknade imorse har jag längtat tills det skulle bli kväller. mest för att jag är så himlans trött efter gårdagen, som förövrigt blev riktigt bra! :)
våran allra bästa carro hade sin 22 års fest, och vi gav henne massa små paket som hon blev super glad av och sedan kom vi med den riktiga presenten, sean paul parfymen som hon velat ha så länge. så nu har hon en stor flaska och hon blev så fantastiskt glad och lycklig. hon var värd den så himlans mycket! :) kvällen slutade sent. jag och charlotte körde på, skitkul som alltid! dooelys var våran vän under kvällen, men den svek oss rätt fort. eller var det vi som var klupska? hah!
inatt eller ja, snarare i morse gick jag och mickis hem hit och skulle sova, slutade med att vi somnade runt halv sex imorse. tog sin lilla tid att gå hem, sen åt vi strips och titta på soluppgången, supermysigt! hihi. (därav min trötthet idag) men det var det väl värt? absolut!
massa bilder finns på charlottes kamera, måste försöka få in dom på min data med! hahaha.

var även till svärföräldrarna på middag, och mina älsklings små killar var magsjuka.. casper var lite piggare, men felix var det inte många knop för idag. små tussarna mina.
maten var kanon, och efteråt var jag tvungen att lägga mig en stund, sov en timme och insåg att jag blev lite piggare. vilket jag verkligen behövde, var nämligen på gefle- ifk göteborg idag med laget. solen lös på oss under hela matchen, kunde sitta med linne och bara njuta och kika boll. synd att det inte blev en vinst för grabbarna. 0-0 också..

nu ska jag äta lite chips och ladda för vårruset imorgon, hihi!
och förövrigt är det MYRFRITT här hemma igen, jäkligt tryggt och skönt!

juste, min lillebror kom ju i fredags och han är fortfarande kvar?! haha, gobiten!
men imorgon överger han sin systers place.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0