14/5 PANIK!!!

ÅH HERREMINGUD!!
vi har massa myror här hemma, INNE!! :'(
jag får panik och dammsuger och dödar dom hela tiden och det kommer bara fler. allt från ytterdörren typ! och emil är inte hemma och här sitter jag! det klias över hela min kropp och jag började böla för emil när jag ringde av panik-attack, haha. men de är så förbaskat äckligt och jag kan inte slappna av!!! har försökt satt massa tejp där jag tror dom kommer in i från, men det verkar ändå inte funka. måste skaffa MYRR!!

antingen blir det myrsoppa ikväll eller är det jag som blir deras köttbit ikväll.....

jag som vart så duktig hela morgonen och flyttat över alla kläder till det färdiga sovrummet  och städat uppe, sen kommer jag ner och inser att hela min dag är förstörd.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0