12/5

ska först säga, grattiiiis lina den fina på din 20 årsdag! :) puss på dig!

idag vaknade jag av att arbetsförmedlingen ringde, yes tack så mycket! nej men det gjorde väl inte så mycket egentligen, var på tiden att gå upp ändå.
men jag fick bara mer ångest för livet nu, alltså vad i helskottas köttebullar vill jag göra egentligen?
de ringde iallafall om att de skulle lägga till mig som en av de sökande hos swedbank genom att man ska ha praktik där i tre månader.. och ja, fulla långa dagar ska man arbeta och inte få någonting. men emil påstår att de är bra att ha som erfarenhet och bla bla. jo men visst är det väl det. men ändå.. om det skulle bli något så är det väl 3 månder i sommar säkert? kyss mig i arslet vad roligt.
nej men helt seriöst, vad vill jag göra????
får bara ont i magen och blir ledsen över allt..

nu ska jag trösta mig med att åka till stan med charlotte! pinglan man blir på topphumör av! :) kan inte bli bättre idag säg. ska inhandla present till min lilla felix, men såklart får han inte en skiftnyckel av mig.. hihi. isf är det något emil får införskaffa sig till honom :p jag vet redan vad jag ska köpa, de har jag vetat länge! min coola kille ska få något coolt! :) och tänkte försöka hitta något till emil med kanske. han blir alltid så glad och jag älskar ju honom :)

ikväll är det vårstädning med laget.. skjut mig vad tråkigt de är. men tydligen lär ju det göras också. men efter är det träning och match imorgon. finte sickan! 

två veckor kvar till rhoooooodoooooos!! njuter redan...

Kommentarer
Postat av: Charlotte

Tack för sällskapet Mia ! Det lär vi göra om !! :) <3

2010-05-13 @ 22:46:07
Postat av: mia

tack själv stumpan :) det måste vi verkligen!! puss på dig :) <3

2010-05-14 @ 13:20:29
URL: http://miawestin.blogg.se/
Postat av: Charlotte

Jajjemen ! :) Å imorrn, då du ! :D Jag kommer till er innan då, jag hör av mig innan jag åker så du är hemma ! <3

2010-05-15 @ 00:55:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0