valleboo

vi tog oss en runda ut till valbo istället. carro lämnade in sin mobil som hon köpte imåndags, drygt förna! men jag måste bara berätta varför hon var tvungen att köpa en ny till en början. min vän är ibland en liten ärthjärna så hon råkade tappa mobilen I TOALETTEN och varför är jag inte förvånad? gobiten min! puss på da och tack för dagen och kvällen!
men för mig fick det bli tre tröjor, ett linne , en sjal och smycken iallafall, sen såklart mat!
och idag tankade jag även för första gången i hela mitt liv, tur att carro var med säger nog jag. hahaha, jaja lite bensin kom det i så vi klarade oss hemmis.

för ett tag sen åkte carro hem med sebben som var och tränade.
så nu ska jag packa fram kläder tills imorgon, tidig morgon väntar med en långdag.
emil och de var helt slut idag när det hade jobbat klart, kul för mig imorgon då? lär ju förmodligen bli tvärslut :)
sen är det helg, och den kommer bli så braig.

och juste, jag älskar sveriges bästa bilförare! så sjukt roligt så jag får ont i magen, hur fan har det fått tagit körkort? helt jäla sjukt!
jaja, sov gött!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0