7/3

vilken otroligt rolig kväll det blev igår och det känns idag må ni tro.. men det var såvärt ändå!
blev godmat med en drink innan vi gjorde oss i ordning, krusade upp hela håret och satt upp i toffsar och kände mig otroligt töntig, men det var mig grej. jag gillade de! hihi.
carro stog för förfesten men bara brudisar, kortspel och en massa snack och tok. och en massa galliano hot shot! de är liksom något vi älskar, haha! sen drog vi oss till folkan och parta vidare och tiden rann iväg såklart.
nu ligger jag i soffan som en fet flodhäst och funderar på om jag ska ta tag i mitt liv, men nej. jag återblir i denna soffa resten av dagen tror jag.
syster och tomas kom även hit på en fika för ett tag sen och bus-nova med. de har vart hemma i söderfors hela helgen och jag och emil har haft fulltupp och inte kunnat tagit oss hem, så det var toppen att de hann komma förbi här en stund :) syster hade även blivit mörkhårig och hon var så fin i det! systrami! <3

nej nu ska jag softa vidare i soffan!
bilder på datan är sjukt knasiga.. nå knas som jag tydligen lyckats med. men det kommer bilder!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0