3/3

jag har hunnit med mycket nu sen jag vaknade, cred till mig där känner jag!
lag i ännu en tvätt i maskinen, började diska och plocka i diskmaskinen, dammade lite i vardagsrummet och köket, även toan. och hann äta en liten mys frukost med mig själv.
vid tolv tiden ska jag åka in till staden och jobba med svärfar och jimmy, skotta av tak... rädd är jag. antingen ramlar jag ner av utmattning eller så klarar jag det. de får visa dig.
ikväll är det träning igen, som jag längtqat!

nu bjuds det på lite bilder sen elin fyllde 20! ( filmerna får endast visas för de som var med på festen )



malin i bakrunden och bästa hägglund!



elin, häggis, alleballe & mathilda



elin :D



lite suddigt, men de var ju ändå brudarna vid denna tid ;)



elin körde hårt på nappflaskan!






hägglund, vem annars?



du är så jävluns körd ;)



malin, hägglund och balle!



frågan är vad elinutt tänker på?



fick en puss av världens bästaste och härligaste alle!



här var det pusskalas!



;)




hahahah



avslutar med denna bild, min grymming!


skulle kunna ladda upp 50 st till, men orken finns inte riktigt.

Kommentarer
Postat av: Carro

Haha ladda upp fler bilder på face Mia! :-D

2010-03-04 @ 21:30:34
URL: http://carroja.blogg.se/
Postat av: Alle Balle

åh, du är världens härligaste och grymmaste ju! vill ha ALLA bilder och videor :D

2010-03-08 @ 18:55:02
URL: http://thesurface.blogg.se/
Postat av: Alle Balle

åh, du är världens härligaste och grymmaste ju! vill ha ALLA bilder och videor :D

2010-03-08 @ 18:55:13
URL: http://thesurface.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0